На аварійному перехресті вулиць Благовісна-Чехова черкащанин за власні гроші встановив дорожні знаки

Черкаський підприємець вирішив не на словах, а на ділі зробити безпечним перехрестя вулиць Благовісна-Чехова. Там чоловік встановив відповідні дорожні знаки. 
Про це місцевий благодійник Валерій Міняйло написав на черкаському форумі forum.ck.ua.
- До 22 серпня, упродовж років, там траплялись аварії майже щотижня. Аварії були тяжкі, оскільки відбувались на швидкостях. Основна причина ДТП – виїзд із другорядної вулиці Чехова на головну – вулицю Благовісна, – розповів про причину своєї благодійності Валерій.
Відтак він вирішив детально з’ясувати причини дорожньо-транспортних пригод на цьому відрізку дороги.
- Опитавши таксистів, я з’ясував, що вулицю Чехова багато хто сприймає як головну через те, що вона широка, а знаки “Уступи дорогу” не надто читабельно розміщені та ще їх затуляють дерева. Тому вирішив повідомити водіїв про другорядність вулиці Чехова (усі ДТП переважно трапляються після виїзду з Чехова), – пояснив свої дії благодійник.
Аби його дії були законними, Валерій звернувся до райвідділу ДАІ.
- Я звернувся до Державтоінспекції з проханням, як краще втілити свою ідею, як все зробити законно, – розповів чоловік.
Державтоінспекція підтримала ідею черкасця й погодилась на допомогу.
- Якщо в людини є гроші, вона може допомогти місту, то ми тільки сприяємо їй у цьому. От цього разу ми допомогли в розробці схеми організації дорожнього руху, а саме – де поставити дублюючі знаки, бо основні знаки є, тож треба звернути увагу водіїв на дублюючі. За три тижні нам вдалося реалізувати задум черкащанина, – розповів про співпрацю ДАІ та небайдужого черкасця державтоінспектор Соснівського РВ ДАІ м. Черкаси, майор міліції Микола Кравець.
Валерій залишився задоволений допомогою від ДАІ, адже тепер встановлені ним дорожні знаки не лише правильно розміщені, а й документально узаконені.
v3

Відтак, за свій рахунок, небайдужий містянин розчистив всю зелень, яка закривала огляд проїжджої частини, установив уперше в місті додаткові знаки “Уступи дорогу” за 80 м до перехрестя. Також чоловік установив великий застережливий знак “УВАГА! Аварiйно-небезпечне перехрестя” та оформив усе це документально в ДАІ.
- Перехрестя, за словами опитаних, стало зрозумілим та інформативним. Аварій немає вже два тижні. Це, звичайно, не показник, але сподіваюсь, що їх стане набагато менше, – переконаний чоловік.
- Молодець! Знаки та розмітка в місті зовсім неінформативні. У самої була думка за допомогою балончика на сумнівних перехрестях намалювати стоп-лінію або трикутнички на асфальті, – підтримала ідею “дорожнього мецената” форумчанка під ніком CATTIVO.
Натомість користувач Черкаського форуму під ніком Gtashnik зацікавила фінансова частини питання. Він запитав у місцевого благодійника, у скільки обійшлось встановлення знаків.
- Встановлення дорожніх знаків на перехресті Благовісна-Чехова коштувало мені 7300 гривень. Але потім я зрозумів, що міг замовити і дешевше на іншій фірмі – за 5000 гривень. А якщо без великих знаків “УВАГА! Аварiйно-небезпечне перехрестя” , а тільки знаки “Уступи дорогу”, що теж має добре працювати, то це виходить ще дешевше – приблизно 2000 гривень, – відповів Валерій.
Відтак, черкаські форумчани почали цікавитись чому відповідні міські служби не переймаються дорожньо-знаковим питанням. Натомість благодійник говорить, що до міської влади за допомогою не звертався, бо наперед знає, що там скажуть – мовляв, нема коштів на встановлення дорожніх знаків.
- Молодець, парніша! По-моєму, рік тому була тема – Одарич звітував про розтрату бюджетних грошей. Так на один дорожній знак списували близько 100 000 гривень (сума не точна, але нулів було багато). Я ще тоді подумала, що за такі гроші я б сама знаки встановлювала, – написала форумчанка Вrainybird.
Однак, знайшлися й ті черкасці, які не надто схвально сприйняли вчинок благодійника, називаючи його дії саморекламою, або ж переадресовуючи зроблену ним роботу відповідним службам.
- За результат звичайно +1, але в усьому іншому вчинок сумнівний. Нагадує прислів’я: “На зло кондуктору куплю квиток і піду пішки”, – написав форумчанин Ded77.
Фото Маріанни Немченко
Фото Маріанни Немченко
Проте черкасець не реагує на подібні зауваження, а навпаки – запропонував підтримати його починання. Валерій говорить, що він не чекає від черкасців матеріальної допомоги (хоча один форумчанин зголосився допомогти саме грошима), а хоче заохотити їх робити подібні добрі справи для міста.
- Є у мене бажання і далі робити щось хороше для людей, але хочеться це робити разом. Є ще перехрестя з великою аварійністю. І, якщо, наприклад, наступне перехрестя зробити разом – хтось купив один знак, хтось – інший, а хтось розчистив зелень або заплатив за це, то результатом наших спільних зусиль буде збережене життя, здоров’я, нерви, гроші наших співгромадян, а, можливо, і знайомих, родичів (не дай Бог, звичайно), – закликав продовжувати робити добру справу Валерій.
- Тільки тут палиця має два кінці, – сумнівається користувач під ніком FCDK. - Головне, аби ті, кому це необхідно робити, не звикли до того, що такі, як ви, виконуватимуть їхню роботу, а вони просто списуватимуть бюджетні кошти.
У планах черкаського підприємця – розчистити гілля дерев, яке заважає огляду дороги та встановити дорожні знаки “Уступи дорогу” ще на двох небезпечних перехрестях.
Нині ж черкаський благодійник Валерій не хоче привертати до себе зайву увагу. Каже, що коли побачить результати своєї ініціативи – реальне зменшення кількості дорожніх аварій, тоді ж і почне говорити відкрито. Але у ДАІ охоче діляться планами щодо убезпечення перехресть.
- Ми з Валерієм плануємо зробити ще два перехрестя. Ільїна-Рябоконя – дуже страшне перехрестя – місце концентрації ДТП. Там треба, щоб був світлофор і на це, як мінімум, треба 150 тисяч гривень. Таких грошей у міської влади нема. Ще одне таке перехрестя – Ільїна-Добровольського. І коли будь-який водій під’їжджатиме туди, де встановлено ці знаки, він побіжно звертатиме увагу на них і це спонукатиме людину зменшити швидкість, – зазначив Микола Кравець.

Узагалі ж у Черкасах є 15 найбільш аварійних перехресть, говорять у Державтоінспекції.

Немає коментарів:

Дописати коментар