У міськраді «прозоро обговорювали тіньову схему» придбання тролейбусів у
«Азоту».директор департаменту фінансової політики Наталія Джуган
запропонувала варіант збільшити за міські кошти статутний фонд
«Черкасиелектротрансу» на суму, необхідну для придбання тролейбусів у
«Азоту» на конкурсних умовах, при цьому умови конкурсу можуть бути
сформовані так, щоб переміг саме «Азот».Марно начальник управління
транспорту департаменту ЖКК міськради Віталій Дядченко лякав присутніх
можливим кримінальним провадженням. Депутати, чиновники та інші учасники
заходу виходили з «політичного рішення», що тролейбуси мають бути
придбані в «Азоту».
Тимчасова комісія з питання транспортного забезпечення міста ще
тільки надала рекомендації міському голові щодо закупівлі тролейбусів.
Після чого Сергій Одарич внесе пропозиції на розгляд сесії міськради і
лише потім депутати зможуть прийняти рішення про проведення тендерної
процедури.
Транспортна реформа у місті – одне з
найболючіших питань. Ще на початку року під час громадських слухань було
прийнято резолюцію щодо розширення транспортної мережі міста за рахунок
закупівлі нових тролейбусів, пише МІА "Черкаси".
У 2012 році їх таки придбали за 60 млн
грн, але не місто, а ПАТ «Азот». У звʼязку з підвищенням ціни на проїзд у
маршрутках постало нагальне питання про випуск на рейси
електротранспорту, де проїзний квиток значно дешевший.
Руку допомоги містянам вирішив
протягнути той же ПАТ «Азот». Керівництво заводу спочатку погоджувалось
надати тролейбуси в оренду за 1 гривню на місяць, потім передумало і
запропонувало створити спільне з містом комунальне підприємство. У
результаті засідання тимчасової комісії виявилось, що єдиним законним
способом передати тролейбуси є тендерна процедура, участь у якій
братимуть усі охочі, в тому числі й ПАТ «Азот».
– Ми будемо все робити прозоро і по
закону. Щоб до кінця витримати всі процедури, потрібно провести тендер.
Щоб люди зрозуміли, що з приходом нового депутатського корпусу
закінчується кулуарщина та незрозумілі депутатські домовленості у
кабінетах і коридорах. Нам треба починати з чистого листа, бо нові
тролейбуси місту таки потрібні, – зазначив секретар міськради Олександр
Радуцький. – Чим більше буде учасників – тим нижчою буде ціна,
жорсткішою конкуренція.
Під час обговорення між членами комісії
вирували пристрасті, думки різнилися. Депутат Олександр Згіблов
пропонував переглянути доцільність використання тролейбусів, адже
собівартість проїзду в них дорівнює 3,27 грн., то, можливо, краще
придивитися до електроавтобусів? Його підтримав колега Андрій Більда,
він також зауважив:
– Існує державна програма підтримки
національного виробника електротранспорту. Вона нібито передбачає
компенсацію витрат з державного бюджету на його придбання.
Представник ПАТ «Азот» депутат Іван
Сухарьков зазначив, що підприємство братиме участь у тендері на
загальних підставах. Наприкінці засідання члени комісії все ж таки
дійшли згоди й направили міському голові рекомендації щодо проведення
прозорої тендерної процедури щодо закупівлю нових тролейбусів для
міста.
Немає коментарів:
Дописати коментар