Скасування агітації



9 лютого було скасовано табу на політичну агітацію в будь-якому її вигляді, і цей факт дозволив повноцінно вступити в боротьбу за голоси виборців.

Безперечно, багато хто з зацікавлених зітхнув з полегшенням після подолання цього бар'єру, і наступного ж ранку почалися справжні перегони. Хто ефективніше використає час, що залишився, отримає суперприз - місця у радах всіх рівнів. Тепер не потрібно хитромудро обходити заборону, витрачати купу грошей на розробку та втілення прихованої реклами, можна грати відкрито. Тому зовсім не дивно, що наступного ж дня на вулицях міста Черкаси, як і у всій Україні, зарябіло від яскравих листівок, плакатів, на телевізійних екранах крутяться ролики, які за задумом їх авторів повинні переконати виборців, що саме ця партія здатна змінити життя в рідній країні на краще, а її лідер точно знає як це зробити. Незабаром на порозі своєї оселі ви зможете напряму поспілкуватися з агітатором, що матиме відповіді на всі ваші болючі запитання.

Не втрачається жодна можливість прямого чи опосередкованого впливу на нас, пересічних українців, тих, хто збирається піти і віддати свій голос перш за все за власне майбутнє та майбутнє своїх дітей. Методи впливу не вирізняються своєю перебірливістю та оригінальністю, головне, щоб мозковий центр кожної партії тримав руку на пульсі часу, хай як анатомічно це і не звучить.

Таким слабким місцем стала примарна, але в той же час і шокуюча можливість закриття каналу «1+1», який є одним з найпопулярніших серед українців глядачів. Ну як не виступити на захист улюбленців. Тож зовсім не дивно було спостерігати за збором підписів обурених черкащан 15 лютого на центральних вулицях міста. Цю акцію задумав та втілив у життя ДемСоюз. Хоча городяни, які мають хоч найменше уявлення про діяльність партії, її історію та лідерів майже агресивно відмовлялися від того, щоб підписатися на підтримку кампанії, хоча мета підтримувалася маже стовідсотково. Чому виборці не дуже люблять ДемСоюз, запитання майже риторичне, і, незважаючи на досить-таки високі рейтинги, реальної підтримки ця структура не має і не отримає за допомогою популістської акції, яка не матиме особливого сенсу. До того ж, не кожний перехожий міг збагнути, за кого його просять поставити підпис: на захист телеканалу чи за партію. Який буде результат, ще побачимо, а поки що насолоджуймося увагою до громадян з боку партій, не всі вони після 31 березня згадають про нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар