Вперше за 15 років тролейбусний парк повністю виплатив своїм працівникам зарплати, не задіюючи кредитні ресурси
- Нам вдалося – вперше за 15 років – повністю погасити борги із виплати зарплат нашим працівникам, не задіюючи кредитних ресурсів, - констатував в.о. директора КП «Черкасителектротранс» Черкаської міської ради, заслужений працівник транспорту Петро Кучер. – Ми виплатили 1,5 млн. грн. «чистої» зарплати. Наступні нагальні питання - заміна напередодні зими шин тролейбусів та капітальний ремонт контактної мережі, яка понад 10 років не знала ремонту. На сьогодні комунальне підприємство вже направило частину коштів на шини, що підтверджує подання заявки на проведення тендерних процедур для закупівлі 158 шин на тролейбуси. Стосовно мережі, то загалом нам потрібно замінити 20 опор та 25,8 км контактної мережі. За рахунок матеріалів, придбаних у минулому році, сьогодні вже міняється 9 км мережі.
Також планується ремонт профілакторію для ремонту та технічного обслуговування тролейбусів і повна диспетчеризація тролейбусного парку. Обладнання тролейбусів GPS-навігаторами дозволить змоделювати необхідну кількість транспорту для кожного міського маршруту, оптимізувати графік руху всього громадського транспорту міста. І, зрештою, це дозволить тролейбусному парку заробляти кошти на перевезеннях пасажирів і стати конкурентоздатним підприємством на ринку.
- Хочу зазначити, що, коли я прийшов у тролейбусний парк, фінансовий стан підприємства був край важкий, боргові зобов’язання «тягли» підприємство на дно і не було жодної надії, що його вдасться «поставити на ноги», - говорить Петро Кучер. - А за рік нам вдалося зробити дуже багато. Зокрема - призупинити зростання боргів до ПФУ, нарахування штрафів та пені, що утворилися, починаючи з 2004 року (заключивши договір реструктуризації з Пенсійним фондом на 2 роки, що дозволить працівникам - пенсіонерам здійснити перерахунок пенсії). Крім того, вдалося збалансувати дохідну і витратну частину бюджету підприємства і забезпечувати її виконання. Вдалось збільшити обсяги виручки на лінії, хоча, зазвичай, у літні часи вона знижується.
На початку 2013 року було запроваджено реформу всього підприємства, спрямовану на покращення надання послуг з перевезення. Почали із покращення зовнішнього та внутрішнього вигляду тролейбусів: перефарбували і відремонтували всі тролейбуси, перемили всі салони, відремонтували аварійні сидіння, забезпечили кожен тролейбус обігрівачем. На всіх зупинках тепер є розклад руху тролейбусів.
Проблем у тролейбусному парку ще вистачає, попереду багато роботи, але перспективи розвитку також є - це і часткове проведення капітальних ремонтів та оновлення рухомого складу до 2015 року і те що КП, нарешті, зможе стати повноправним конкурентом на транспортному ринку Черкас - на це і спрямовано сьогодні усі зусилля колективу.
- Нам вдалося – вперше за 15 років – повністю погасити борги із виплати зарплат нашим працівникам, не задіюючи кредитних ресурсів, - констатував в.о. директора КП «Черкасителектротранс» Черкаської міської ради, заслужений працівник транспорту Петро Кучер. – Ми виплатили 1,5 млн. грн. «чистої» зарплати. Наступні нагальні питання - заміна напередодні зими шин тролейбусів та капітальний ремонт контактної мережі, яка понад 10 років не знала ремонту. На сьогодні комунальне підприємство вже направило частину коштів на шини, що підтверджує подання заявки на проведення тендерних процедур для закупівлі 158 шин на тролейбуси. Стосовно мережі, то загалом нам потрібно замінити 20 опор та 25,8 км контактної мережі. За рахунок матеріалів, придбаних у минулому році, сьогодні вже міняється 9 км мережі.
Також планується ремонт профілакторію для ремонту та технічного обслуговування тролейбусів і повна диспетчеризація тролейбусного парку. Обладнання тролейбусів GPS-навігаторами дозволить змоделювати необхідну кількість транспорту для кожного міського маршруту, оптимізувати графік руху всього громадського транспорту міста. І, зрештою, це дозволить тролейбусному парку заробляти кошти на перевезеннях пасажирів і стати конкурентоздатним підприємством на ринку.
- Хочу зазначити, що, коли я прийшов у тролейбусний парк, фінансовий стан підприємства був край важкий, боргові зобов’язання «тягли» підприємство на дно і не було жодної надії, що його вдасться «поставити на ноги», - говорить Петро Кучер. - А за рік нам вдалося зробити дуже багато. Зокрема - призупинити зростання боргів до ПФУ, нарахування штрафів та пені, що утворилися, починаючи з 2004 року (заключивши договір реструктуризації з Пенсійним фондом на 2 роки, що дозволить працівникам - пенсіонерам здійснити перерахунок пенсії). Крім того, вдалося збалансувати дохідну і витратну частину бюджету підприємства і забезпечувати її виконання. Вдалось збільшити обсяги виручки на лінії, хоча, зазвичай, у літні часи вона знижується.
На початку 2013 року було запроваджено реформу всього підприємства, спрямовану на покращення надання послуг з перевезення. Почали із покращення зовнішнього та внутрішнього вигляду тролейбусів: перефарбували і відремонтували всі тролейбуси, перемили всі салони, відремонтували аварійні сидіння, забезпечили кожен тролейбус обігрівачем. На всіх зупинках тепер є розклад руху тролейбусів.
Проблем у тролейбусному парку ще вистачає, попереду багато роботи, але перспективи розвитку також є - це і часткове проведення капітальних ремонтів та оновлення рухомого складу до 2015 року і те що КП, нарешті, зможе стати повноправним конкурентом на транспортному ринку Черкас - на це і спрямовано сьогодні усі зусилля колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар