Бондаренко розповів, як вів переговори з Фірташем
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко розповів, як вів переговори із власником ПАТ «Азот» Дмитром Фірташем щодо передачі Черкасам тролейбусів, закуплених раніше «Азотом».
Про це велася мова в передачі Валерія Макеєва «72 години».
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко розповів, як вів переговори із власником ПАТ «Азот» Дмитром Фірташем щодо передачі Черкасам тролейбусів, закуплених раніше «Азотом».
Про це велася мова в передачі Валерія Макеєва «72 години».
– Ніхто не знає, скільки довелося провести перемовин, скільки разів довелося злітати у Відень (де живе Фірташ, – ред.), при цьому не використовуючи бюджетні кошти, – розповів Анатолій Васильович. – І зараз усі розповідають, що міський голова заробляє занадто багато. Вони ж не розповідають, що у міського голови немає службового автомобіля, немає водія, немає коштів на відрядження за кордон. А коли міський голова злітав у Відень, він привіз із собою 15 тролейбусів, близько 100 мільйонів на 10 зупинок, 10 спортивних майданчиків, 1000 комплектів форми для тролейбусного парку, 25 мільйонів списання боргів водоканалу і багато інших речей.
Анатолій Бондаренко розповів, що зустрічався з Фірташем «не один раз», і ніколи цього не приховував.
– Хтось може казати, що це політично неправильно, бо Фірташ політично обіймає іншу позицію. Але я готовий зустрічатися зі всіма, хто буде приносити користь громаді міста. І моя партія – це Черкаси, це жителі міста, – сказав Бондаренко.
Інтерв’юер Валерій Макеєв запитав, чим пригощав Фірташ черкаського міського голову і, зокрема, чи їв Бондаренко знамениті віденські крендельки.
– Крендельки не їв, а от тролейбуси місто отримало, – відказав міський голова. – Пив віденську каву.
Головна зустріч із Фірташем, яка планувалася в обсязі 30 хвилин, затягнулася на 3 години 45 хвилин.
– Говорили про розвиток міста Черкаси, про відновлення підприємства, про те, що підприємство «Азот» і місто – це партнери. Я вважаю, що власник «Азоту» щиро зацікавлений в розвитку міста Черкаси і в розвитку свого підприємства. Він вважає, що підприємство є одним із ключових у місті, і воно повинно бути соціально відповідальним, – підсумував Анатолій Бондаренко.
Нагадаємо, 15 так званих азотівських тролейбусів білоруського виробництва було урочисто передано Черкасам 22 квітня 2016 року.
Немає коментарів:
Дописати коментар