25 листопада Кабмін схвалив розпорядження “Про залучення коштів позики від ЄІБ для реалізації проєкту “Міський громадський транспорт України ІІ” у розмірі 200 млн євро. Спрямовані вони будуть на оновлення парків громадського транспорту в Україні. Зокрема, для Черкас можуть придбати 45 тролейбусів.
Як повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, проєкт “Міський громадський транспорт ІІ” передбачатиме закупівлю виключно електричного громадського транспорту – трамваїв, тролейбусів, електробусів, вагонів метро, а також будівництво та оновлення трамвайних і тролейбусних ліній, заміну тягових підстанцій.
На сьогодні попередньо вже визначено 18 міст-учасників проєкту, серед яких і Черкаси. Водночас остаточний перелік міст буде сформовано лише після ратифікації фінансової угоди з банком.
У коментарі “18000” експерт із питань транспорту Черкаської міської ради Павло Мосійчук розповів, що робота по цьому проєкту в місті триває з кінця жовтня минулого року. Зараз заявка Черкас на участь у ньому, що передбачає закупівлю 45 тролейбусів, попередньо погоджена.
– Ми вже стабілізували роботу тролейбусного парку як бенефіціари від цієї угоди, тобто погасли його борги перед пенсійним фондом, виконавчою службою. Зараз виводиться майно тролейбусного парку з-під арешту. Також потрібно буде перевести сам “Черкасиелектротранс” на оплату транспортної роботи із наступного року. Відповідні документи ми вже готуємо, – зазначив Павло Мосійчук. – У подальшому цей проєкт курує Міністерство інфраструктури, яке й ставить різні завдання, після виконання яких на нас чекає погодження фінансової угоди міською радою, підписання її.
Водночас 25 листопада на сесії Черкаської міської ради депутати не підтримали виділення “Черкасиелектротрансу” 3 млн грн, необхідних для забезпечення роботи підприємства у грудні. Тепер перед його керівництвом постає вибір – платити заробітну плату працівникам чи оплатити витрати на електроенергію. Така ситуація може стати проблемною для міста.
Павло Мосійчук додає, що орієнтовно до 15 грудня депутати ще мають час, аби все ж виділити кошти на КП “Черкасиелектротранс”.
Немає коментарів:
Дописати коментар