Я тебе знайду”: Черкащанам допомагають знайти своє кохання у соцмережі

У Черкасах набирає популярності новостворенена група в соціальній мережі “вКонтакті” “Пошук другої половинки“.
 Нині група налічує майже три з половиною сотні людей. Засновниця черкаської інтернет-спільноти Міла Смотрик вважає, що менш ніж за тиждень від її створення – це не мала кількість охочих познайомитись.- Моя ідея щодо створення ресурсу знайомств та пошуку людей виникла несподівано. Одного разу я проходила по бульвару Шевченка повз лавочку, на якій сиділа дівчина, і побачила, як до неї підійшов хлопець та хотів познайомитись. Однак згодом до дівчини підійшла її мама, і вони мовчки пішли геть. Хлопець стояв, дивився їй услід і останнє, що я чула з його вуст: “Я тебе знайду…”, – говорить Міла.
Дівчина зізнається, що була зворушена побаченим, тож вирішила створити відповідну спільноту в соціальній мережі, аби молодь могла не лише знайомитись, але й знаходити того, хто випадково сподобався на вулиці чи в громадських закладах.
- Я не дуже вірила у те, що це матиме хоч якийсь успіх і хто-небудь писатиме. Але все ж таки, завдяки допомозі адміна групи “Типові Черкаси”, моя группа почала ставати популярною.
Новостворений ресурс відрізняється від інших сайтів знайомств тим, що тут не потрібно жодної реєстрації, а також не треба багато про себе писати.  Потенційні учасники пошуку кохання присилають Мілі Смотрик власні анкети, а вона розміщує їх на “стіні” групи.
- У гендерному співвідношенні переважають дівчата. Я вважаю, що це лише через те, що жінки більш відчайдушні, ніж чоловіки, – говорить Міла.

Немає коментарів:

Дописати коментар